Vermoedelijk is de foto gemaakt omstreeks 1964. We zien zittend van links naar rechts burgemeester G. Otjens (burgemeester van 1960 tot 1973), pastoor Verstijnen (van 1949-1964 pastoor van de St. Jozefparochie in Haghorst), Graad Linnemans (jarenlang wethouder) en Janus van Bijsterveldt (jarenlang wethouder), beiden uit Haghorst.

Staande v.l.n.r. ? (ambtenaar van de gemeente?), Nol Donkers en Sjef van Doormaal (beiden jarenlang lid van het kerkbestuur St. Jozef in Haghorst).

Eerder geplaatste Fotorubrieken

Hieronder kunt u kiezen uit welk jaar u de fotorubrieken wilt zien met omschrijving. De eerste fotorubriek dateert van 12 januari 1978. Deze rubrieken zijn eerder verschenen in ons plaatselijk blad "DEUSONE". Wij hopen u er een plezier mee te doen om deze rubrieken nog eens te kunnen bekijken.
"Fotostichting Diessen"

Fotostichting Diessen 2022 GH.
20220619
Reageren op deze rubriek kan via info@erfgoeddiessen.nl via Facebook of via telefoonnummer 013 5042413.
Cadeautip:
FOTORUBRIEK nr. 1138
Hoewel de meeste namen van de personen op de foto wel bekend zijn, is het niet duidelijk bij welke gelegenheid en waar die gemaakt is. Het gezelschap lijkt na een genoten koffietafel nog na te genieten van een sigaartje.

Burgemeester G. Otjens met pastoor Verstijnen en leden van het kerkbestuur St. Jozef in Haghorst, vermoedelijk omstreeks 1964.

Mogelijk is de foto, die we aantroffen in een van de albums die we kregen van de familie van oud-burgemeester Otjens, gemaakt bij het afscheid van pastoor Verstijnen van Haghorst in november 1964. Misschien zijn er nog oudere Haghorstenaren die er meer van weten. Reacties zijn welkom via onderstaande contactadressen.