Kapelaan Langenhof, de laatste kapelaan van de Willibrordusparochie (van 1961 tot 1964) zien we op onderstaande foto op de rug, terwijl hij een koor van jongens dirigeert op het podium van het patronaat (of van de Eikelaar). Het was bij gelegenheid van het afscheid van de heer Frans van der Meer als hoofd van de Willibrordusschool in juli 1963. Van der Meer was dat van 1929 tot 1963, dus 34 jaar lang. Een koor van leerlingen zong een massaal afscheidslied bij het afscheid van hun bovenmeester. Gust de Vries maakte deze foto. (nr. 0).

We herkennen als tweede van links Hans Broeders Antz. Daarnaast met strikje staat John Smetsers J.z.
Rechts naast kapelaan Langenhof staat Jos Reijrink w.z. (?) Op de achtergrond steekt Jan van Rijthoven H.z. zijn hoofd boven de groep uit. Iets verder naar rechts zien we op de tweede rij met strikje Wil van Hoof H.z. Iets verder naar rechts staat zijn broer Ad van Hoof. Als tweede van rechts op de eerste rij zien we Henk van Gestel H.z. Ongetwijfeld zijn er lezers die nog andere jongens herkennen. We zien graag hun reactie.