De jongens op onderstaande foto waren in 1958 of 1959 op schoolreis met de vijfde, zesde en zevende klas van de Willibrordus jongensschool in Zeeland. Ze bezochten met de onderwijzers Sevens en Van der Meer onder andere een oesterkwekerij in lerseke. Daar maakte meester Sevens deze foto. (Repro Gust de Vries, nr. 650-30).

De jongens op de achtergrond zijn niet te herkennen. Hoofd der school Frans van der Meer is de man met het kalende hoofd en de witte boord. Hij luistert kennelijk naar de uitleg van een gids. De jongens hebben meer belangstelling voor de fotograaf.
Op de voorgrond herkennen we v.l.n.r.: Kees Liebregts W.z. - Henk Baaijens H.z. - Ad Hoozemans G.z. ­Piet van Beurden S.z.- ? - ? - Jan Janssen Antz. - Frank Sevens (op de rug gezien met geruit overhemd) - Christ van Puijenbroek w.z. - ? - ? - Harrie van Hoof F.z. - ? - Henk de Brouwer - Piet Schilders P.z. (in geruit overhemd) - ? - Harrie de Bruijn Adr.z. - ? - Rinus Roozen M.z. - ? - Kees de Vries G.z. (met bril) ­?