Deze foto werd genomen bij het afscheid van kapelaan Van Corven als kapelaan van de Willibrorduspa­rochie in Diessen op 24 augustus 1961 in café Van den Hout, Kerkstraat 10. Josephus van Corven (geboren in Tilburg op 30 juni 1930) was werkzaam in Haaren, toen hij in september 1959 werd aangesteld als kapelaan in Diessen onder pastoor Van der Linden. Toen aan deze laatste op 31 maart 1961 om gezondheidsredenen ontslag werd verleend, werd Van Corven assistent onder pastoor Vogels. Op 21 augustus 1961 ging hij naar Schijndel. Een paar dagen later maakte Gust de Vries onderstaande foto tijdens de afscheidsreceptie.(no. 28-66).

V.l.n.r. dokter C. Juten, rector Rath van het klooster - pastoor Vogels - Sjaak van Riel (voorzitter van het comité Diosna) - kapelaan Van Corven en burgemeester Otjens.