De voorraad schoolfoto's uit het archief van Gust de Vries is onuitputtelijk. Geen wonder als je zoveel jaar conciërge op de Diessense basisschool bent geweest. Bijgaande foto is de tweede van een drieluik, waarvan we de eerste plaatsten in Fotorubriek nr. 485 in Deusone nr. 7 van 24 december 1996. Ze hebben alle drie betrekking op een voetbalontmoeting tussen de derde klassen van de Willibrordusschool op het speelveldje in het Schelleken (nu aan de Holenweg) op 8 juli 1981. Hier zien we klas 3b van onderwijzer Ad van Doormaal vlak voor de wedstrijd op het klimrek. (Foto Gust de Vries, no. 585-19)".

1. Marcel van Dijck; 2. Angelie Heuvelmans; 3. Angèle Nooijens; 4. Chantal Mulders; 5. Marieke Reijrink; 6. Marco Schoenmakers; 7. Koen Roozen; 8. Gerard Hendriks; 9. Bennie Broeders; 10. Corrie Kroot; 11. Sonja van Lingen; 12. Marloes Schepens; 13. Willy van der Sande; 14. Wiek Luyten; 15. onderwijzer Ad van Doormaal; 16. Patriek vanAmelsvoort; 17. Joris Berkelmans; 18. Martel van Nieuw­kuyk; 19. Mark Roozen; 20. Rudy van Hees; 21 . Ferdie Moors; 22. Claudia Vromans; 23. Janet van der Hamsvoord; 24. Ard de Kroon; 25. Barbera van Beek; 26. Riëlle Beekmans; 27. Walter van Helvoirt.