Onderstaande foto is genomen door Gust de Vries op een kamp van het K.M.G. (Katholiek Meisjes Gilde, de meisjesjeugdbeweging), vermoedelijk in Ulicoten in 1965 of '66. Niet alle namen zijn bekend. Reacties zijn welkom.

1. ?; 2. Ine Jansens (leidster); 3. Sjan Hendrikx Adr.d. (leidster); 4. Sjan Schil­ders P.d. (leidster); 5. Thea Kroot J.d.; 6. Sjan van Doormaal Jand. (Haghorst); 7. Marij Reijrink Antd.; 8. Sjan Evers Koosd. (Haghorst); 9. Maria Liebregts Alb.d.; 10. Quirina Broeders J.d.?; 11. Maria Nooijens Jefd.; 12. Joke van der Hamsvoord Ed.; 13. Marion Reijrink Th.d.; 14. Maria Smetsers Jefd,; 15. ?; 16. Ria van Bijsterveldt Josd.; 17. Francis Vugts Antd.; 18. ... Timmermans Antd.?; 19. Annemarie Vugts Antd.; 20. Sjan van Rijthoven H.d.?; 21. Ria Kroot J.d.; 22. Maria Liebregts H.d.; 23. Anja Vugts J.d.; 24. ?; 25. Lisette Vugts Jand..